2011/10/10

מאמינים לדארווין ( Darwin ) ?

במהלך הקורס " למידה וחשיבה " למדנו על האבולוציה של הלמידה וכמובן סקרנו את תאוריית האבולוציה של דרווין שהיא ידועה בהיסטוריה מהמאה ה 19 . התאוריה גורסת כי החזק שורד ( הברירה הטבעית ) , מאז ועד היום כל תאוריות הביולוגיה הושפעו מדרווין וגם נוצרו מחלוקות רבות בציבור ובמיוחד הציבור הדתי משלוש הדתות השמיות , פשוט יש סתירה ברורה בין העמדה של הדתות "  וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ, זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם " (מתוך ספר בראשית א כח ) לבין התאוריה של דרווין אשר טען כי מקור האדם הוא קוף .
נאמני התאוריה וממשיכה משתדלים להוכיח את אמינותה ולכן ערכו ניסיונות רבים על קופי אדם ושימפנזים כפי שמתועד באזור הזה של אתר היוטיוב .
באחד הסרטונים המעניינים על שימפנזי רואים בוודאות כי הזיכרון הצילומי של השימפנזים טוב יותר מזה של  האדם !!!  ובעצם זה לא מפתיע כי תכונה זו של השימפנז עוזרת לו להתגונן מפני האויבים שלו , לברוח ובקלות לחזור לביתו . 
   בכל מקרה זה לא נושא הבלוג לדון מי צדק ומי לא ? הממצאים של דרווין חשובים מאוד לחקירת האורגניזם ומה שבטוח כי האדם משתנה כולל במבנה גופו.      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה