אמנם נושא זה למדנו אותו בסמסטר הראשון אצל ד"ר גילה קורץ - לפני שנה בערך - ולמדתי אותו שוב אצל ד"ר אברום רותם במסגרת הכשרת מדריכי תיקשוב , אבל זוכר אותו ויותר חשוב כי הפנמתי אותו , ולכן מתוך ידע ,אחריות ,נטיקה , ואי עבירה על החוק מיישם אותו מידי יום ביומו. בנוסף, משתדל להסב את תשומת לבם של עמיתי המורים ובמיוחד מנהלי האתרים הבית ספריים לנטיקה על מנת להימנע מפגיעה ביוצרים , בנוסף יש הכוונה על ידי משרד החינוך- המנהל למדע וטכנולוגיה לכבד את זכותם של היוצרים
נושא זה הוא מאוד מסועף ויש בתוכו כמה רמות של שמירה על זכויות יוצרים {נפרט חלק מהם בהמשך }, לכל המשותף בין כל הרמות כי בכל מקרה כאשר גולש מצטט מידע כמו טקסט , סרטון , תמונה , עבודה או מחקר חייב לאזכר את מקור הציטוט . במידה ומדובר בעבודה אקדמיית יש לנקוט לפי כללי ה APA כפי שתומצתו על ידי מכון סולד .
ציטוט לפי התקנון מאפשר לקורא להגיע למקורות עליהם התבסס המחקר / המאמר , נותן קרדיט לחוקר ומונע מצב של הטעייה בייחוס, כלומר מונע מצב בו המקור המצוטט ייוחס למצטט .
התמונה צוטטה באמצעות גוגל תמונות
נושא זה הוא מאוד מסועף ויש בתוכו כמה רמות של שמירה על זכויות יוצרים {נפרט חלק מהם בהמשך }, לכל המשותף בין כל הרמות כי בכל מקרה כאשר גולש מצטט מידע כמו טקסט , סרטון , תמונה , עבודה או מחקר חייב לאזכר את מקור הציטוט . במידה ומדובר בעבודה אקדמיית יש לנקוט לפי כללי ה APA כפי שתומצתו על ידי מכון סולד .
ציטוט לפי התקנון מאפשר לקורא להגיע למקורות עליהם התבסס המחקר / המאמר , נותן קרדיט לחוקר ומונע מצב של הטעייה בייחוס, כלומר מונע מצב בו המקור המצוטט ייוחס למצטט .
התמונה צוטטה באמצעות גוגל תמונות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה