2012/02/27

גוגל מתקן את הבחינות למורים !!





גוגל מקל על המורים ומתקן להם לפחות ארבעה סוגים של מבחנים אמריקאים.ארבע תבניות של מבחנים אמריקניים זמינים בצורות של 5 ,15,10 ו 20 שאלות - כל מי שיש לו חשבון ב צפונט הוא שותף לאותם ארבע התבניות כמובן שצפונט היא סביבה חינוכית בנויה בפלטפורמה של  גוגל כלומר כל מי שיש לו חשבון בגוגל הוא יכול להיות שותף לאותם ארבעת התבניות. איך עורכים ? מוסבר כאן בסרטון הזה  

בטח תשאלו: האם אפשר להוסיף שאלות ? האם ניתן לצאת מהתבנית ? האם ניתן לתת ערכים שונים לשאלות ? האם ניתן לשלב שאלות פתוחות ? התשובות לכל השאלות:כן באמצעות Flubaroo בזכותו של דייב - בחור יהודי שעובד בגוגל. משפחתו (סבא וסבתא) גרים בחיפה.הפרוייקט האישי שלו לטובת החינוך בנוסף הקים אתר flubaroo . אם תרצו לדעת איך עורכים את הסוגים החדשים של הבחינות האמריקאיות ? הנה הסבר  בדף הזה של סאטי ח'לאילה ,או בסרטון של צדק יהודה .
מה התרומה ? 
חיסכון בנייר , המידע נשמר אצל המורה לטווח ארוך ובמידת הצורך המורה ישלוף את המידע בזמן ובמקום שנוח לו כלומר המורה לא קשורה בחבילה של ניירות , אין אפשרות שהתלמיד ישכח שאלה , במידה והתלמיד לא יכל להגיע לביה"ס הוא להיבחן מהבית , לאחר ניסיון עם חלק מהתלמידים הם מאוד התלהבו ומצא חן בעיניהם הרעיון ובמיוחד שהם קיבלו משוב מיידי בסיום המבחן  כי פתחתי את הטופס והקרנתי על הלוח .
#

מקור התמונה -אתר עם מאגר תמונות עם ויתור על זכויות יוצרים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה