" מי מכשכש במי ?" זו אחת השאלות שהעלה פרופ' גבריאל סלומון והתכוון בשאלה האם הטכנולוגיה היא מקדימה לפדגוגיה ואז הפדגוגיה בזנב של הטכנולוגיה ? או אולי ההפך הוא הנכון ?. (סלומון ,ג.2000 )
בתחילת 2010 מעלה שאלה / טענה נוספת " המחשב לא תרם ללמידה "
פרופ' סלומון מבהיר כי " כל זמן שמטרות החינוך הן עדיין שינון חומר הלימודים ו'הקאתו' במבחנים, כפי שאלה נקבעו באמצע המאה ה-19, המחשוב לא יכול להשפיע על דרכי ההוראה " . בעצם מטרת המחשב אמורה להפוך את המידע לידע . ולשמש סביבה לימודית מיטבית ויעילה.
אחרי 10 שנים עברו מאז המאמר הראשון ...בראיון של ערוץ 10 עם פרופ' סלומון מבהיר את עמדתו באופן ויזואלי .
מקורות
סלומון, ג, 2000, "הפיכת מידע לידע: רב -טקסט ומולטימדיה", טכנולוגיה וחינוך בעידן המידע.אוניברסיטת חיפה/זמורה-ביתן, עמ' 62-58, 173-167, פתח קובץ. סלומון, ג
http://gilamit.blogspot.com/2009_10_01_archive.html
בתחילת 2010 מעלה שאלה / טענה נוספת " המחשב לא תרם ללמידה "
פרופ' סלומון מבהיר כי " כל זמן שמטרות החינוך הן עדיין שינון חומר הלימודים ו'הקאתו' במבחנים, כפי שאלה נקבעו באמצע המאה ה-19, המחשוב לא יכול להשפיע על דרכי ההוראה " . בעצם מטרת המחשב אמורה להפוך את המידע לידע . ולשמש סביבה לימודית מיטבית ויעילה.
אחרי 10 שנים עברו מאז המאמר הראשון ...בראיון של ערוץ 10 עם פרופ' סלומון מבהיר את עמדתו באופן ויזואלי .
מקורות
סלומון, ג, 2000, "הפיכת מידע לידע: רב -טקסט ומולטימדיה", טכנולוגיה וחינוך בעידן המידע.אוניברסיטת חיפה/זמורה-ביתן, עמ' 62-58, 173-167, פתח קובץ. סלומון, ג
http://gilamit.blogspot.com/2009_10_01_archive.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה