2011/07/23

תיקשוב וחתונה

ממוצע הנישואין בארצות הברית אשר הכירו באמצעות הרשת עמד על אחד מתוך שבעה זוגות וזה נתון המעיד לדעתי עד כמה הרשת הפכה להיות חלק חשוב בחיי האדם של המאה 21 .
ה "חתונה " בקיץ האחרון מזכירה לי סיוט וסבל , ומכאן אני חושב שהשימוש בתיקשוב יכול מאוד להועיל לשפר ולהעלות רמה ואיכות במיוחד בחברה הערבית בארץ .
הנתונים - השליליים בעיני -שאציין כאן באים מתוך כאב גדול ודאגה למען שיפור המצב הקיים , אחת התופעות הקיימות הכרזה על חתונה ופרטיה מגיעה לכלל המוזמנים ( המוזמנים במקרה זה הם כל האוכלוסייה בכפר ) על ידי רוכל הקורה לאנשים באמצעות הגברה קולית עם רכב המסתובב בכפר כמובן שאין מדובר בשעות מוגבלות בים כי " הכל מותר " הייתי מציע למסור את המידע למוזמני החתונה בדואר האלקטרוני או באמצעות הפייסבוק  ואפילו הייתי מציע לצרף טופס אלקטרוני עד ארבעה סעיפים המוזמן יאשר את הגעתו ומס' המגיעים לחתונה . אינני רואה דבר זה כחלום , אם במדינות ערב אזרחים בהמוניהם הפכו את השלטון באמצעות הפייסבוק , לא תוכל משפחת המתחתנים לארגן חתונה של כמה מאות ?
זו רק תופעה אחת ,לא פרטתי על סגירת רחובות , רעש אדיר עד אחרי חצות ואפילו עד השעות הקטנות של הלילה , זיקוקים , יריות , יריות ......  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה