2012/01/27

סיכום ביניים

אמנם המנחה לכתיבת הבלוג במסגרת הקורס -ד"ר גילה קורץ- ביקשה מהסטודנטים לרשום פוסט אחרון בסוף ינואר 2012 כפוסט סיכום על מנת לתת הערכה כללית לבלוג , אבל בחרתי לכתוב סיכום ביניים כי אני לא מרגיש בכלל שאני כותב כאן בבלוג בגלל שהוא מטלה ואנני מתכוון להרפות מהכתיבה בבלוג.
רק בהתחלה הרעיון הוצג כמטלה ומאז אני זורם בכתיבה כי פשוט כיף לי ובא לי לעשות כן ( הלוואי שנוכל לעבור עם תלמידנו חווית למידה כזו כי כיף להם ) . לפני שאעבור לסיכום, חשוב לי לציין כי התמונה צילמתי בסמארטפון האישי במהלך הנסיעה היום מנצרת לכיוון הבית , אחרי שעברתי את צומת המוביל הארצי עצרתי בצד וצילמתי כמה תמונות הנראות יפות בעיני ביום החורפי,הגשום והיפה הזה.אולי המניע הוא אהבתי לטבע , מעדיף במקרים כאלה להעלות תמונות באופן עצמאי לרשת להנאת הכלל ואין לי שום התנגדות שכל גולש יוריד את המונה כל הדרוש הוא : לציין את מקור התמונה . הופתעתי לגלות היום כי כאשר עמדתי על התמונה עם הקליק הימני אחת האפשרויות הייתה blog ומשם בעצם התחלתי את כתיבת הפוסט יש לציין כי מותקנת במחשב תוכנת הפיקסה, נתתי לתמונה כותרת "גבעה בגליל התחתון"
הצטרפותי כבלוגר מחזירה אותי לזיכרון כמעט שנה אחורה , באותו יום שלמדנו על הבלוג הייתי בהשתלמות תיקשוב במרכז להשתלמות מורים בשלומי  ובאותו זמן עכבתי אחרי אתרי קורסי הלימודים האקדמיים והם עזרו ללמוד מרחוק כולל ביצוע המטלות הנדרשות ללא קושי מיוחד.
לפני כחודש כאשר ערכתי  חיפוש בגוגל , הופתעתי לגלות את התוצאה הזו  , הרגשתי הרגשה מוזרה ומיוחדת מתברר בעצם שזה אחד הפוסטים שכתבתי . בנוסף במהלך הלימודים חלק מהעמיתים שאלו : מה אכתוב בבלוג ? בכל פעם הצעתי לפחות 3 רעיונות .
Posted by Picasa

2 תגובות:

  1. היי עטיף,
    כמה כיף לראות צבע ירוק גם בימי החורף ובמיוחד היום שהיה כל כך גשום בחוץ.
    גילה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי גילה , רק עכשיו שמתי לב לתגובה שלך , לצערי אני עוכב אחרי המתרחש בדרום , מקווה שזה יעבור בשלום והלוואי שכל האנשים בעולם יחיו בשקט שלווה וביטחון .

      מחק